القائمة الرئيسية

الصفحات

ملف قنوات ستار نت شامل جميع رسيفرات HD

ملف قنوات ستار نت شامل جميع رسيفرات HD
ملف قنوات ستار نت شامل جميع رسيفرات HD

سمك يساعدك نفس الكلام في التصميم لما يكون عندك دمج الفوتون منفليشن عندك قويه تقدر ان انت تنفذ الافكار اللي هتجيلك بعد كده وطبعا تصميمات الدمج هي مش بس ان انت بتدمج صور مع بعض وهي دي الطريقه وخلاص لا انت كل ما بتدرب اكثر كل ما عينك نفسها بتتدرب فعينك بتعرف تميز درجات الالوان صح مثلا انا في شغلي في البدايه خليني مثلا اجيب لك كم تصميم كده انا كنت اعملهم في البدايه وليكن مثلا تصميم ز، gshare 3 renew ،ي ده انا كنت عامله لسه من فتره مش بعيده بس انا دلوقتي مثلا مهاراتي في الدمج تطورت لو انا جيت اعمل التصميم ده تاني هلاحظ بقى المشاكل قدامي ان انا مثلا انا حاطط طبقه لون اصفر كده فوق، gshare renew box ، التصميم اليمنت او كل عنصر من العناصر واخد حقه في اللون بتاعه في تفاصيل القص مش حلوه خالص وطبعا ده يرجع الاختيار ال.



صور هنا يعني في تفاصيل فانا عشان انا بقى لي فتره بتدرب عليه فقدرت ان انا اميز الغلطات دي تمام فعيني هنا اتدربت خلاص فانا حبيت اقول لك التفصيله عا، gshare renew 2.0 download ،رف اهميه الموضوع احنا مش مجرد ان احنا بنعمل حاجه ملهاش لازمه وخلاص لا ده اصلا بيطورك انت شخصيا وبيطور عينك فبالتالي بتقدر ان انت بعد كام نتيجه تعمل حاجات تعمل حاج، gshare renew accounts for free ،ات قويه طيب خلينا بقى نفصص الموضوع ونعرف احنا بدانا في التصميم زي ده عامل ازاي اول حاجه هبتدي معاكم بالفكره تصميم كلها كانت بتعتمد على الكونتراست في الاحجام وان انا عايز اوصل مود معين كده اللي هو المود بتاع الغروب بتاع الشمس مع منظر طب.

renew gshare account


يعي جمالي كده في مكان مهجور فدي كانت الفكره العامه يعني بالنسبه لي طيب بدات التصميم بقى بتاعي بشكل عامل ازاي اول حاجه بدات بنات بتدي لك المود ال، كيفية ادخال شفرة قناة programme national ،عام بتاعك اصلا هيبقى عامل ازاي يعني فحتى انا الصوره دي انا استخدمتها في كذا حاجه قبل كده انا كنت عاوز سما تكون سنه مغيمه كده وفيها مشهد الغروب فاستخدمت الصوره دي وعشان احط سح، تشغيل برنامج iptv extreme ،ابه هنا فبكل بساطه قلبت الصوره وحطيتها الناحيه الثانيه سيحت الاثنين ودمجتهم على بعض بالشكل ده يعني ده شكل الماسك بتاعي يعني دي اول خطوه انا همشي معاكم بالخطوات اللي انا اشتغلتها مش بخطوات اللايرز لان ممكن اكون عملت لير بعد كده .



فعملت حطيت صوره السحاب وبدات بقى ان انا احط الجبال اللي هتبقى طيب على الجب صوره الاصليه نفسها صوره الجبال دي بالتحديد لان اولا الزاويه بتاعتها من تح، احسن سيرفر iptv ،ت فانت هتحس بارتفاع الجبل بمجرد ما شفت الصوره يعني ثانيا فيها شويه اتموسفرج او تاثير انا مش هحتاج ان انا اعمله من الاول هنا وشادو هنا وده اللي انا عايزه اصلا فهي اوريدي الصوت وانت ، أجدد الباقات والقنوات المشفرة والغير مشفرة ،بتختار الصور تختار صور تكون ملائمه للتصميم اللي انت عايزه عشان ما تبذلش موجود كبير يعني فبدات ان انا اقصها واحطها في المكان ده وفي الناحيه الثانيه دي كانت اللير الاولانيه من الجبال تمام فانا بدات ان انا احط الجبال بالشكل ده عشان الشم.

renew gshare server


س هتبقى طالعه منين بالظبط يعني فكان لازم احط الجبال الاول فبعد ما حطيت الجبال بالشكل ده بدات بقى ان انا الون السمع اديلها بقى المشهد الغروب شويه فبدات ان انا اف، جميع قنوات روسية ،تح المنطقه دي وده بكل بساطه عملته عن طريق لير عاديه جدا وبدات فيكت على السمع اولا فتحتها لان فيها اجزاء كثير غامقه الاجزاء دي فانا ابتديت بالكرش ابتديت ان انا افتحها جامد ازاي م، كود تفعيل محفظة فودافون كاش ،ش قبل والصباع بالشكل ده فبقت السماء منوره شويه تمام بعد كده مش ده في المنطقه دي عشان يديني الافكت بتاع ا.



لوهج بتاع الشمس هو كل اختصار دي صوره كلر لير واعملها على سكرين وبدات ان انا الون بالسوفت راون بعد كده بدات ان انا اغمق بس في الحواف بتاعه جميل، تحديث البرامج بدون اب ستور ، طبعا كل ما بتضيف طبقات من العناصر في التصميم بتاعك كل ما بتحس ان في عمق اكتر يعني ايه يعني انا هنا مثلا عملت جبل وادي جبل ثاني تمام حطيت جبل ثالث قدام عشان اخليه اقرب اكتر وط نفس، تردد بدر سات جميع القنوات ، الكلام حطيت برده جبل هنا اخذت منه الحته بس دي اللي قريبه دي طيب انا هوري لكم الافكتس اللي انا عمل.

renew gshare server free


تها على كل واحد عشان اخليه شكله اكنه بعيد كده وما تحسش ان هو قريب للكادر في التصميم والتصميم مش داخل لجوه كده طب ازاي انا بخدع البصر بتاع الشخص ال، مكتبة ضخمة تضم أحدث الأفلام و المسلسلات من كل الأصناف ،لي بيتفرج وافهمه ان دي حاجه داخله لجوه عن طريق ان انا بطبق شويه باللون بتاع السما وبالتالي ما بتشوفش الحاجه البعيده بشكل واضح فانا بدات ان انا اطبل افكت ده اولا على كل عنصر يعني بدات ، الوصول إلى كل القنوات المدفوعة ،مثلا هنا ابتديت بان انا ارفع الشادوس لان الشادوس هنا غامقه ده معناها ان انا تفاصيل لما تبقى غامقه كده ده معناه ان الجسم عشان اخليه بعيد فبرفع الشادوس بالشكل ده وبعد كده بعمل نفس الكلام ده على كل الليرز بتاعتي ولكن هنا انا هنا برفع الشادوس بنف.



س المقدار فبيكونوا هم الاثنين بنفس البهته الاثنين دول عشان قريبين من بعض لكن لو في جسم مثلا زي ده اقرب شويه ولكن مش بنفس المقدار بصوا هنا انا خليته غامق شويه ل، سعر رسيفر هيوماكس hd ،كن هنا باهت قوي تمام وهكذا ده برده الجسم القريب خالص ده المفروض ان هو يكون مش زي برضو الثالث يعني بصوا ابعت حاجه بعد كده اتنين بعد كده ثلاثه جميل جميل طيب دي اول ، اشتراك شامنا مجاني ،حاجه ان انا بظبط اللايتنس او قيم الاضاءه بعد كده بظبط اللون الجو الموجود حاليا ده العناصر كلها لازم تاخذ تون ازرق كده لان واضح من لون السماء لونها ما ازرق شويه فبالتالي بترمي امبينت اوضو يعني بعد هينظم ان عشان نشوف اكتر الى قبل وكده بعد تمام.

starsat gshare renew


 عملت بقى نفس الافكت على كل الجبال بتاعتي نفس الكلام هنا نفس الافكت برده وهنا برده طيب لازم بقى ان انا اضيف طبقه كلر الون الاجزاء اللي من تحت الج، شكل القنوات الناقله لكاس العالم للانديه ،زء اللي من تحت ده باعت تماما لان هو كل مكان بعيد كل ما انت اصلا ما تشوفش التفاصيل دي انا شايف شجر وشايف تفاصيل فانا عشان ادي خداع بصري بان الجسم ده بعيد فكان لازم بقى ان انا اعمل، كود اكستريم 2024 ، سولت كلر لير تبهته تماما بالشكل اللي انتم شايفينه ده انا مش شايف بقى دلوقتي تفاصيل خالص ليه لان الجسم بقى بعيد هتلاحظها انت بعيد انت مش هتشوف منه غير سلوت كده او الشكل الخارجي بتاعه فبدات ان انا اعمل ده في الجزء ده وفي جميع بقى الليرز.



 بتاعتي خلاص انتوا فهمتوا الفكره هنا وطبعا كل مكان في اضاءه ضربه في الجسم في اضاءه الجزء ده في ضوء ضرب جاي من الشمس فبالتالي هنا هيبان التفاصيل ، تجديد الاشتراك في المجد ،شويه لكن الاجزاء اللي هي الغامقه دي مش هتلاقي التفاصيل باينه فيها شويه عشان كده لما انا باجي بعمل ماسك ببتدي ان انا الون في الاجزاء اللي هيبان فيها اللي مش هيكون ضارب فيها الضوء، جميع القنوات لا تعمل ، ما بلونش فيها عملت نفس الافكت ده بقى بعد كده بدات ان انا ارمي الضوء الشمس ده على الجبال طبعا الموضوع هتحس ان هو في تفاصيل كثير وبتاع ولكن الموضوع ممتع جدا صدقني انت لو بدات ان انت تشتغل فيه بنفسك هتحس ان هو الوقت.

ضع تعليق يكتمل التحميل

يتيح لك الموقع روابط مباشرة و بسرعه عالية بدون انتظار يكون للمشاركة فقط

إذا حاولت تنزيل ملف ولم يعمل، جرّب أولاً إصلاح الخطأ باتباع الخطوات التالية

 
66 كود تفعيل لتطبيق Family 4K IPTV APK لمشاهدة أقوى القنوات المشفرة
سوفت لجهاز ستارماكس 160 الفا تجديد تفعيل سيرفر ستار ماكس
موقع صادق لبيع أفضل اشتراكات برنامج دوبلكس ايبي تيفي لمشاهدة القنوات العربية والعالمية
كود تفعيل iptv رسيفر 7star للاجهزة المنتهية الصلاحية
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

التنقل السريع