القائمة الرئيسية

الصفحات

الاشتراك في جوي تي في بدون دفع رسوم من الموقع الرسمي

الاشتراك في جوي تي في بدون دفع رسوم من الموقع الرسمي
الاشتراك في جوي تي في بدون دفع رسوم من الموقع الرسمي

ان انت كل واحد فيكو يستفاد بالطريقه بتاعه النهارده والشغل هات لاب توب او مش معاك كمبيوتر تنفذ الشرح بتاع النهارده مش محتاج اي خبره مش محتاج اي حاجه كل اللي محتاج ان انت يكون عندك ايدين وموبايل لو انت عندك موبايل يكمل معانا الفيديو ما عندكش اكيد عندك يعني عشان ما نطولش في الوقت بتاع الفيديو يلا بينا لا طبعا على طول يا باشا دلوقتي احنا دخلنا على الشرح العملي بتاعنا وقبل ما نبدا زي ما احنا، ريموت جوي تي في لا يعمل ، متعودين بسم الله والصلاه والسلام على اشرف خلق الله سيدنا محمد عليه افضل الصلاه واتم التسليم لقيت كلنا نصلي على النبي وحبيب واشكركم على الدعم اللي انا بشوفه منكم الفتره الاخيره نعمل فلوس ول، تحميل iptv على جوي تي في ،ا اي حاجه فانا اتمنى ان انتم تخشوا وتشوفوا الفيديو ده لو مكتوب عليه الوصيه السابعه ده يعني فيديو مهم جدا يعني باختصار كده .



انت ليه مش عارف تعمل فلوس او تعمل الفلوس ازاي خلينا نخش على الموضوع الحلقه بتاعتنا على طول كده عشان ما نطولش وده الموقع اللي احنا هنشتغل عل، تشغيل جوي تي في على التلفزيون ،يه اسمه اس ام ام بانيل موقع ده لنسبوا لك في الصندوق الوصف عالي جدا او هتلاقيني لكن احنا هنركز انا هقول لك الطرق كلها النهارده ديل متجربه مليون في المئه ودي اللي ناجحه مليون، جوي تي في يحذف التطبيقات ، في المئه وهتخليك تعمل المبالغ دي كلها عشان تسجل في الموقع الموضوع سهل جدا هتيجي عند كلمه سن اب هنا ولا تبدا تدوس عليها تكتب اليوزر من بتاعك وهتكتب الايميل والباسورد انا اريد وستير اللي انت موافق على الشروط وكده تبدا تدوس على كلمه زي الفل ما فيش اي م.

جوي تي في مجاني


شكله بعد كده هتيجي تدوس على كلمه ساين هنا على الرابعه كده الانستقرام بتاعي الناس اللي متابعانا على الانستقرام كانت عارفه ان انا انا كان عنديشخص تقريب، جوي تي في ينقل كأس العالم ،ا النهارده انا عنديولو بص هنا كده على الصور بتاعتيلايكمش عارفموضوع حلو النهارده وايه المنصه اللي احنا جايين نشتغل عليها النهارده باختصار المنصه دي هي نبص يعني عشان تعرف ان انا ش، جوي تي في ينقل الدوري السعودي ،غال اصلا على الموقع المنصه باختصار هي بتزود لك المتابعين بتوع اي حاجه في الدنيا انستقرام فيسبوك تيك توك اي حاجه في الدنيا هنلاقي مثلا ايه في الاول خالص انستقرام وكل حاجه في الانستقرام ايا كانت فيها ايه لفظ انا ننزل هتلاقي الفيسبوك .



بكل حاجه فيه اليوتيوب وكل حاجه في التيك توك تويتر سبوتيفاي تويتش ابل ميوزك كل حاجه في الدنيا حتى لو انت عندك تقدر طيب احنا نركز النهارده على السوشيال ميدي، رسيفر جوي تي في لا يعمل ،ا اللي احنا بتعودنا احنا نفتحها على طول انستقرام فيسبوك تيك توك الحاجات دي خلينا كده الاول اوريك حاجه صغيره جدا لو دخلنا هنا كده على الشخص ده او الصفحه دي صفحه دي بتقدم خدمات، هل جوي تي في ينقل الدوري السعودي ، سوشيال ميديا يعني ايه خدمات طبعا كشفت ان انا مثلا محمد اشرف لما يكون الاكونت بتاع الانستقرام فيشخص بس ده رقم قليل قوي يعني فاهم الالف دي والله العظيم مخلياني ينام ولا مبسوط كده فهو هنا بيعمل اللي انا بقول لك عليه هو انا بيزود المتابع.

جهاز جوي تي في


 بجنيه اوجنيه هو كسب ايه او هو بيعمل ايه وما بيعملش اي حاجه نهائي هو بيبيع لك المتابع بثلاثه دولار لو احنا جينا هنا كده ودخلنا على الانستقرام فولورز مثلا المضمو، اين يباع جهاز جوي تي في ،نين مش اللي مش مضمونين المضمونين ودخلنا هنا كده جينا هنادولار % من الموضوع وهو بيجيب متابعين مرمونين وحقيقيين % مش مضمونه اللي هي دي مثلا بتلاقي الاسعار المترين ، تغيير سوفت وير جوي تي في ،فيها قليله الالف النص دولار باللي هو هتلاقي المتابع مثلا بدولار يعني ايه دولار ولا اي حاجه انا كمان في حد كلمني هو اللي زود.



 لي الارقام دي كلها خلاني عملت لك الشرح بتاع الحلقه دي اللي هو جاي بيقول لي انا ممكن ازود لك واعمل واعمل واعمل وكلهم متابعين حقيقيين طبعا انا ما صدقت، وين احصل ريموت جوي تي في ،وش ما فيش حاجه اسمها اللي فعلا دخلني هنا كده بص كلهم حايين وكلهم صفحات وكلهم لو وقفنا على اي حد كده هتلاقي انه كمان منظر يعني بينزلبص هتلاقي في ناس منزله ستوري ونزلها الحاجات كتي، الفرق بين جوي تي في اس تي سي تي في ،ر كلها حاجه موضوع كويس جدا جدا فوق لحد دلوقتي لسه هيجي لي لايكات نركن الطريقه دي دلوقتي هنجي.

اشتراك جوي تي في


لها ونشرحها باستفاضه خالص اقول لك الطرق الثانيه اللي انت ممكن تعمل بها فلوس من على الموقع ده او جنه وقفنا على كلمه اول حاجه الافليت ان انت تسوق للم، هل جوي تي في مجانا مع باقة؟ ،وقع خلينا نخش عليها كده تقول لك ان احنا نديك % الكمبيوتر % عموله على اي حد انت تجيبه ويحط فلوس على الموقع والكلام ده كله يعني انت ممكن تكسر بالض كويسه جدا جدا جدا جدا فوق ما تتخي، هل قنوات ssc موجودة في جوي تي في؟ ،ل يا سمارت بانل يعني اتشل عندك موقع زايده بالظبط انت اللي بتبيع الخدمات الناس هتخش على الموقع بتاعك انت تشتري اوتوماتيك يعني انت مش هتعمل اي حاجه نهائي كل اللي انت هتعمله ان انت هتروح تشتري دومين بدولار او بدولار وتبدا تاخذ ال.



نمس سيرفس دي وتبدا تضيفها في الدومين بتاعك لو عايزين نشرحها باستفاضه اي فيديو وبعد كده انا ما عنديش مشكله تبدا ان انت تربطهم ان هو بياخد منك ايجار في الشه، تحميل نتفلکس على جوي تي في ،ردولار على الموقع اللي هو يعمله لك اعمل لك موقع شبه ده بالظبط طبعادولار دي ولا اي حاجه اللي انت هتجيبها يعني حرفيا الموضوع بيجيب فلوس كبيره جدا جدا ولاحظته اما انا اسمها دي، نسيت رمز الدخول جوي تي في ،مو ممكن تبدا ان انت تجرب الموضوع ده تترسم معاهم وتظبط الدنيا وانا بقول لك هوني في ديمو فالموضوع ده حلو جدا جدا برده انت ممكن تعدي الفات الدولارات الشهر الواحد انت من غير ما انت تعمل اي حاجه ده الموقع بتاعك شغال بتسوق له كويسه عل.

رسيفر جوي تي في


ى الموقع بتاعك ويبدا النت هيجي لك الفلوس خلينا نخش على الطريقه الثالثه هو هنا بقول لك اهو ان انت لو عندك قناه يوتيوب او عندك اي حاجه على السو، جوي تي في نت فلکس ،شيال ميديا تقدر ان انت تعمل لنا فيديو تشرح فيه الطرق بتاع الربح بتاعه الموقعدولار بيعتمد طبعا النابلغ ده على حاجات كثير فيوز كل حاجه الحاجات دي بتاثر في المبلغ اللي انت تاخده وهنا طبعا بيقول لك اي، جوي تي في مباريات ،ه الحاجات المطلوبه منك ان انت تعملها في الفيديو وان انت تشرحها في فيديو تقدر تقراها وتقدر ان انت بيقول لك ان هو يحولوا لك على البيبان دي كلها وخلينا ان انت تبيع الخدمات بتاعتهم ان انت تزود للناس المتابعين وتزود للناس الموضوع على فكره ك.



ويس جدا جدا وهثبت لك دلوقتي مع السلامه على خمسات تقدر ان انت تقدم الخدمه دي على خمسات او موقع خمسات زي ما تسميه خدمه دي مكتوبه بشكل كبير جدا لو، جوي تي في مسلسل بطن وظهر ، هنا شفنا في حد اهو بيسال واللي اكبر عدد متابعين انستقرام انا اقدر اي حد فيكم يقدر يجيبهم لي عايز متابعين الناس كلها بترد عليه بتقول له انا هديك المتابع بخمسه دولار متخيل % ماكس وهت، جوي تي في مايشتغل ،لاقي في ناس كتير خدمات قليله جدا اللي متقدمه في الموضوع ده يعني انت في فرصه كبيره جدا ان انت تبيع الخدمه بتاعتك مليون مره دي طريقه من الطرق اللي انت ممكن تجيبيه بقى الخدمه دي ممكن تكسر زي ما قلت لك % انت وما فيش حد ب.

ضع تعليق يكتمل التحميل

يتيح لك الموقع روابط مباشرة و بسرعه عالية بدون انتظار يكون للمشاركة فقط

إذا حاولت تنزيل ملف ولم يعمل، جرّب أولاً إصلاح الخطأ باتباع الخطوات التالية

 
نسخة مكركة كمبيوتر اندرويد برنامج Hein sports v6 gratuit بدون تفعيل ايفون
موقع istar الرسمي 2024 | تناسب جميع الرسيفرات hd
مايغلاش عليك كود تفعيل serveur gshare 2024 مجانا تناسب جميع الاجهزة المنتهية
تحميل برنامج استخراج متاحات انستا قديمة انشاء 2010 بسهولة وبدون تعب
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

التنقل السريع