القائمة الرئيسية

الصفحات

sly tv code gratuit
sly tv code gratuit

اعدل عليه بخش على الويب بلدر بتاع موقع ستنجر ابتدي ان انا اعدل على الديزاين بتاع الموقع بتاعي بالتفصيل تمام فانا هخش على كلمه فل اديت مود من فوق من، sly tv service code ، هنا وهبتدي بقى ان انا اعدل في الويب الويب بلدر في حلقه قبل كده برده بالهوستنجر ولكن هنا خليني بقى اقول لك احنا ممكن نعمل اول حاجه طبعا انت عندك هنا تحكمات في كل حاجه في الويب س، كود sly tv ،ايت مثلا انا عندي الصوره دي عاوز ان انا اصغر حجمها وليكن بالشكل ده واحطها على جنب واجيب التيكس ده شايفين لك تحكمات .



زي ما انت عايز انت انا دلوقتي انا يعتبر قاعد بنسى بس مش اكثر اصلا اخلي الصوره دي بالشكل ده تمام بعد كده وليكن مثلا السيكشن ده كله حاسس ان ، كود تلفزيون سامسونج ،هو كبير ثانيه زي ما انا عاوز فيسبوك انستقرام يوتيوب اي حاجه وبقدر انا اتحكم مثلا في الايكون سايز كل بقى التحكمات بتاعتك مثلا العنوان الرئيسي للموقع لو دوست عليه تقدر ان انت تدوس كلمه و، stc tv شاهد ،خلاص بقى اكنك حرفيا بتشتغل في الباوربوينت مثلا انا عايز اغير الفونت ده بكل بساطه بخش والله شكرا في اوبشن حلو قوي كمان هنا عجبني ان انا بقدر استعين بالذكاء الصناعي ان هو يكتب لي مثلا برجرافات هاجي مثلا هنا ادوس على اي اي اسيست وهاجي اكتب له مثلا .

sly tv code gratuit


ايه اكتب له حاجه بلغه عاديه كده واشوف وهو يكتبها لي ازاي فانا اكتب مثلا وانا وادوس على الجنريتيف تكست وخلينا نشوف فبص بقى كتب لي ايه هنا انت مح، zaltv code 2024 ،تاج ان انت تقولها بشكل منمق كده فقال اي اي بيساعدك في ده اوبشن حلو جدا بصراحه عجبني يعني طبعا بتقدر ان انت تضيف سيكشن فادوس سيكشن من هنا بيقول لك جاليري او خلينا مثلا نشوف سلا، حل مشكلة stc tv ،يد شو فانا هدوس على كلمه سلايد شو سلايد شو ده ببساطه بتقدر ان انت تحط كذا سلايد يعني كذا صوره كده ممكن تحطه في الاول فبقدر ان انا احط فيه مثلا صور معينه وتبتدي ان هي تتعرض بغير في السلايدز دي تعالى مثلا ان انا عاوز ادوس اضي.



ف اليمنت معين واللي هيركب مثلا انا هاجي من هنا اضيف زرار بطن واحطه هنا كده بصوا شايفين الموضوع مدى سهوله الموضوع ده اسهل حتى من الفوتوشوب بدوس هن، بلاك tv كود ،ا بالاورنج شويه كده وهغير مثلا كل التفاصيل بتاعته لو انا عاوز الكورنر بتاعه اخليه مثلا مدور كده زي ما انتم شايفين لما اجي تختار مثلا لما تيجي تعمل عليه هوفر مثلا تختار لون معين وليكن، سيرفر iptv مجاني مصراوى سات ، مثلا اللون ده خلينا نشوف كده بصوا هقلب بضيف التكست وابتدي ان انا اكتب النص اللي انا عايزه واحطه في المكان اللي انا عايزه واعدل بقى فيه في الالوان بتاعته وفي كل التفاصيل دي فهو مش محتاج شرح كثير يعني لو انا مثلا عاوز اضيف حاجه ثاني.

sly tv code 2024


ه وليكن كونتاكت فورم فهدوس عليها فهضيف لي الكونتاكت فورم تدخل بقى ايميلك وتفاصيلك كلها كل اريحيه وبكل سهوله انا اعتقد ان انا بس هدفي في الفيديو ده ان انا اقو، كود تفعيل لايف دراما ،ل لك ان دي حاجه موجوده لكن ان انا اشرح لك الموقع بيعمل بتقدر ان انت تعمل من خلاله ازاي مثلا كونتاكتفورم هي كل حاجه واضحه قدامك دوس اد كل مثلا عايز اضيف ماب فبتدوس ماب كل، تحميل ريموت رسيفر hd ، اختصار يعني المكان اللي انت عايزه يعني فدي كل الالمنتس لو جيت مثلا للبيتجز هنا هنا في الموقع مثلا عندي صفح.



ه الهوم وعندي صفحه اباوت في صفحه اباوت دي فيها التفاصيل بتاعتي دي صوره مثلا ممكن احطها وانا مين والاكتيفيتيز بتاعتي بعمل ايه السي في هو كل انت بتخ، جميع مباريات اليوم الوديه ،يل كل ده انت كنت لوحده على طول يعني فانت هتعدل بس في التفاصيل دي صفحه اباوت ممكن مثلا عايز تعمل صفحه جديده مثلا تسميها سيرفس او الورك اختار مثلا الصفحه دي فعمل لي الصفحه باسم ، سنة شيرنج داكى. ،بروجكتس وتحط بقى مثلا مشاريع بتاعتك كل مشروع وتكتب بالتفاصيل بتاعته يعني طيب ده لو انا عاوز اضيف.

sly tv player code 2024


 بيدج لو عايز اتحكم في البيت اللي هي الصفحه دي مثلا احطها قبل دي بص بقت موجوده هنا والكونتاكت على اليمين في اي تفاصيل ليها فتلقى التفصيل بتاعتها موج، شفرة قناة فارزيش الجديدة ،وده هنا اعمل لها دبلجه الاس اي او سيتنج عايز ان انا اعمل الصفحه دي تكون هي الهوم كريدج كل ده موجود طيب تعالى بقى للستايل من هنا بقدر ان انا احط الستايل بتاع الموقع العام الالوان يعني شاي، طريقة الحصول على كود التفعيل ،فين اللون ده ده لون اساسي في الموقع فانا ممكن ان غيروا من هنا هيبتدي ان هو يدوس اكسبت هيبتدي ان هو يتغير في الموقع كله زي ما انتم شايفين لو عايز ان انا اعمل بلوك فادوس من هنا واحط بقى التفاصيل بتاعتي كلها اول بلوك واكتب كل حاجه يعني.



 موضوع بسيط لو عاوز اضيف ستور فهدوس اد ستور ضاف لي عمل لي ستور في الموقع بتاعي وفي بدوس عليها وببتدي ان انا اتحكم في شكل الصفحه فكل شيء بدراج، حل مشكلة عدم نزول القنوات على الرسيفر ، اندروب بشكل بسيط جدا فبس كده يعني دي كانت كل التفاصيل عن ازاي تعمل موقع الكتروني بنفسك الموضوع زي ما انتم شفته ممكن ما ياخدش اكثر من خمس دقائق في التنفيذ وبشكل ا، كل القنوات العربية ،لدراج اند دروب لو انت عارف انت بتعمل ايه طبعا وطبعا كل ما باكثر كل ما هتشوف الموقع المفروض يبقى شكله عامل ازاي كل ما هيكون النتيجه النهائيه تطلع بشكل افضل كده وبس كده عايزكم في الكومنتس تحت تقولوا لي افكار حلقات جايه انتوا حابين تسمعوا حل.

code activation sky tv


قات عن ايه جدا كان معكم محمد علي سلام الخبايا اللي خلتني احول مجموعه الصور دي للمشهد والتصميم النهائي ده من غير كلام كثير يلا بينا نخش في التف، أحسن سيرفر iptv في تونس 2024 ،اصيل طيب خليني قبل ما ابدا كده اوري لك التفاصيل واوري لك ازاي وصلنا من مجموعه الصور دي للمشهد النهائي ده حابب اقول لك اصلا في الاول ليه الفوطه من البلاشر ليه تصميمات الدمج دي ا، كل قنوات شفا ،صلا في الشغل بتاعنا لان اغلب تصميمات الاعلانات القويه الحاجات الابداعيه اللي بنشوفها في بنترست وبيهانس دي بتكون معتمده بشكل اساسي على دمج الصور مع بعض طب ما هو اعظم تصميمات السوشيال ميديا واغلبها فهي تصميمات بسيطه وبتكون ب.



تعتمد على دمج وخلاص وعشان توصل رساله ليه انا بركز على دمج الحاجات القويه اللي فيها تفاصيل كثير وكده طبعا اولا دي عشان انا بحب اعمل كده دي الحاجه الاولا، تحديث تطبيقات ويندوز 7 ،نيه الحاجه الثانيه على الحاجات الصعبه دي ولازم تتضرب ان انت ازاي تدمج صور كثير مع بعض بشكل معقد عشان توصل لمشهد نهائي في دماغك الحدود اللي بتخليك مش عارف تطبق فكر، ازاي انزل كل القنوات علي الرسيفر ،ه في دماغك بالظبط تماما زي لعيبه الكوره عشان ان انت تبتدي تعي العب ماتش قوي لازم قبلها بتكون بتدرب على تمارين بتشيل وزن تقيل وبتجري بسرعه وما اعرفش ايه عشان يبقى عندك اللياقه الكافيه لما تيجي عندك فكره في دماغك ج.

ضع تعليق يكتمل التحميل

يتيح لك الموقع روابط مباشرة و بسرعه عالية بدون انتظار يكون للمشاركة فقط

إذا حاولت تنزيل ملف ولم يعمل، جرّب أولاً إصلاح الخطأ باتباع الخطوات التالية

 
الاصدار الاخير برنامج SkyVPN 1.6.52 مهكر كامل للاندرويد والكمبيوتر
كود تفعيل iptv رسيفر هايبر x10 مجانا
مجموعة كودات تفعيل vnhax هكر ببجي موبايل vip مجانا
تحميل kemo iptv apk تحديث جديد 2024 مع كود بدون توقف
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

تعليق واحد
إرسال تعليق

إرسال تعليق

التنقل السريع