القائمة الرئيسية

الصفحات

قاءمة اكواد renew gshare 2024 تناسب رسيفرات HD

قاءمة اكواد renew gshare 2024 تناسب رسيفرات HD
قاءمة اكواد renew gshare 2024 تناسب رسيفرات HD

 بيسرعك وانت شغال فيه مش هتحس ان هو الموضوع معقد ولا حاجه يعني انا بس انا بحاول برضو ان انا اقول لك كل التفاصيل انا ممكن بحط الليرس شكل الفلاني ولكن انا عايز اقول لك كل التفاصيل عشان انت تاخذ منها او يوصلك منها مثلا% فده يبقى معلومات حلوه تقدر تنفذها يعني خلينا بدات ان انا ارمي شويه ضوء نفس الكلام برده على بقيه العناصر هنا شايفين ده نفس الكلام على الجزء تمام جدا بعد كده بقى ابتديت ان انا ، ملف قنوات ستار نت كاريوكي ،ارمي اضاءه طالعه من الشمس طالعه للمنطقه دي كلها ودي عملتها بصله كلر برتقالي ساديو كده المود بتاع سكرين بدات طبعا واستخدمت بلند اف عشان اشيل اللون البرتقالي ده من الاجزاء الغامقه د، ملف قنوات ستار نت 9000 ،ي فتشوف انت التفاصيل اللي موجوده في الشجر دي ما تكونش الدنيا ممسوحه تماما وبدات ان انا ارسم بقى بشويه دي شويه فرش.



 وشويه مثلا فرش غبار لايت بيمز وهكذا عشان تطلع لي في النهايه بالشكل ده تمام بصوا كده ده شكل الاضاءه ده شكل الجلو او الوعج اللي طالع وبعد كده ابتديت ب، ملف قنوات ستار نت 9000 - مصراوى سات ،قى تبقى معاك الماتيريالز وتطبق معايا خطوه بخطوه انا كنت شرحته في الكورس بتاع الفيتامين الانجليزي هسيب لكم برده اللينك بتاعه في الديسكربشن هو الكورس عباره عن تسعه مشاريع منه، ملف قنوات ستار نت 999 ،م انا اصلا عملت بتاع ثلاثه او اربعه موجودين او الحلقه هنا مجانا يعني ولكن بشرح لك بقى في التفصيل ايه يا عم كل التفاصيل اللي انا عملتها في التصميم ده من البدايه خالص للنهايه بكل بقى الفرش والصور وكل حاجه فالعب مهتم طلع اللينك في الديسكريبشن يعني ولكن حاب.

ملف قنوات ستار نت تربو x2


ب ان انا اكد عليك برده ان الكورس باللغه الانجليزيه فمحتاج ان انت تكون الانجليزي بتاعك بتفهم على الاقل انا بتكلم في ايه عشان دي كانت الجزئيه بتاعه الجبال ، ملف قنوات ستار نت 10000 كومبو 2024 ،وكانت الجزئيه بتاعه السماء خلينا بقى نخش على العنصر اللي بعده وهو الجزء بتاع الكاس الاول او القلعه اللي كانت موجوده هنا انا بدات ان انا استخدم الصوره دي طبعا في البدايه انا كنت مستخدم الصو، اي ستار اشتراك ،ره دي بس صوره القلعه دي بس بس حسيت ان هي ما فيهاش تفاصيل كثير حجم بتاعها هنا هتحس ان هي حجمها مش مظبوط تحس ان القلعه صغيره مش تحس ان هي اخده بقى العظمه بتاعه الكاس الكبيره دي فبدات ان انا اعمل ايه بدات ان انا اخد نفس ا.



للير دي واكررها كذا مره واحاول اعمل شكل للقلعه باستخدام عدد نسخ منها بحيث ان انا ابني شكل القصر النهائي ده وطبعا كل واحد من دول بدات ان انا ادمجه عشان ده الل، ملف قنوات ستار نت 9000 وايت ،ي هو في الوش مباشره فاول حاجه عملتها هي ان انا ابتديت ان انا اغمق الصوره بتاعتي شويه بعد كده ابتديت ان انا ارفع الشادوس بتاعتي لان هي مغامعه قوي كانت فمحتاج ان هي تبقى باهته ش، ملف قنوات ستار نت 9000 وايت 2024 ،ويه بدات ارسم الشرز وهنا انا بعيد توزيع الاضاءه على القصر ليه لان الصوره نفسها مش اخده نفس الاضاءه بتاعه المشهد فانا ابتديت ان انا ارسم الاضاءه دي من ثاني فابتديت ان انا ابص مثلا الجزء ده عشان يكون واقعي لازم الجزء ده يبقى مظلم .

ملف قنوات ستار نت x5


وملفوف باللفه دي بصوا كده الضوء وهكذا فانا بعمل الكلام ده عن طريق لير كيرلس وببتدي ان انا ارسم بصوا ده كله مرسوم بالفرشه مش اكثر ولا اقل ان انا ارسم على ال، هل نور ستارز متزوجة ،اجزاء اللي هي مش هيوصلها دي قبل بتحسي الجسم بشكل اكتر ده بقى بيرجع الى عينك كل ما بتشتغل على التصميم اكثر كل ما تشوف تحس ان الحته دي مثلا عايزه تبقى اغمق تبقى افتح الكلام ده م، هل قنوات ssc مجانية ،ش هقدر اشرحه لك بطريقه تتعمم على التصميات كلها لا ده كل تصميمه وبقى ليه حاجه مثلا انا ابص للتصميم كده و.



جهه نظري حته دي تبقى بس يوسف ايا كان في الطريق طيب بعد كده ارمي الاضاءه البرتقالي دي على القصر فانا كنت حابب ان انا اعمل اضاءه كده فيها لمعه شويه ف، ملف قنوات نايل سات 2024 ستار نت ،ابتديت ان انا الاول باستخدام اليوساسوريشن اعمل اضاءه وبس بعد كده ابتديت ان انا اضيف بقى شويه افكتس على الجزء طبعا عملت الكلام ده على واحد وبدات ان انا اعممه على الباقي يعني فخليني ، ملف قنوات نايل سات 2024 ستار نت 9000 ،اظهرهم بسرعه لان هم نفس الفكره بعد كده ابتديت ان انا عايز افصل القصر خلفيه او الجبال اللي وراه فبكل ب.

ملف قنوات ستار نت فورس 5g


ساطه ببتدي ان انا اضيف مشترك افكت بالشكل ده شايفين السؤال وبعد ابتدي ان انا اضيف الهيزنج فيكت لير دي تحس ان الحاجه بقت ابعد اكثر لما تحس ان في تاثير ، ملف قنوات ستار نت 2024 ،الضباب ده ما بين الاثنين ليا بصوا ده اللي انا عملته فرشه برده تاثير الضباب ده بيعتمد على الاضاءه اللي تسقط عليه يعني ايه يعني انا مثلا في الجزئيه اللي هنا دي المفروض الجزئيه اللي هنا في دي لو في، ملف قنوات ستار نت 10000 كومبو ،ها ضباب او تراب او اي فرد في الهواء وخابط فيها النور فبالتالي المفروض ان هنا هي تاخد نفس الضوء بتاع الشمس عشان كده انا ابتديت باستخدام لير ثانيه لونها برتقال النقطه اللي بعد كده بدات ان انا ارسم شويه شجر ما بين كل جزئيه او كل لير عشان احس ان.



 هي في اختلاف شويه الشجر ده قبل وبعد عشان ما احسش ان في سيمتريه واضحه قوي ان انا واخد العصر واعمل له دبل وبعد كده الجزئيه دي انا كنت حابب املاها في الب، ملف قنوات لرسيفر ستار نت ،دايه فملتها شويه الشجر ده الشجر ده انا ببساطه راشد اه تقريبا تريز اللي هي دي وبدات ان انا اختار اللون ده واحد ده الشكل اللي انا عملت بيه الشكل اللي انتم شايفينه ده وخصوصا ده يكون، ملف قنوات لرسيفر ستار نت 999 ، بعيد شويه وتاثير كده للجزء بتاع القصر فعملته ببراش فين بصوا استنوا خلينا اجيب لكم الماسك بتاعها دي البراش دي البراش دي مهم جدا انك يكون معاك شويه فرش حلوين كده عشان تستخدمهم في الحاجات بتاعه الفوتون تصميم عشان يبقى في عمق وعناص.

ملف قنوات ستار نت تربو


ر في الفرج تمام الجراوند اللي هي في النص والفورد اللي هي قريبه خالص للكادر القريبه منك بدات ان انا بتاعه البريدج دي والبحيره دي هنا ونفس اللير اخذت، ملف قنوات رسيفر ستار نت 999 hd ، منها دوبل كده عشان اكملها الناحيه الثانيه هنا مهم برده ان التلاقي بتاع الاثنين لير دول يكون جايب شكل سموس يعني فبدات ان انا مثلا هنا بصوا ارسم شكل التداخل ده بعمله ماسك عن طريق فبالتالي ان، ملف قنوات ستار نت كلاسيكو q1 ،ت هتحس ان ده زرع داخل في المبنى مش هتحس ان هي لير جايه شارب كده بص هي كانت اللي هي الرئيسيه عامله ازاي ولا مقصتها قصيتها بالشكل ده تمام طبعا بتبتدي بقى ان انت تصلح كل حاجه وتدمج الالوان والاضاءات وكل حاجه فاول حاجه بعد ك.



ده عملت شقه ليرتينيه عشان بعمل شادوز في المنطقه دي وبعد كده الكلر بالانس عشان ادمج الاضاءه فبص هتحس ان هي بقت مندمجه بشكل كبير نفس الكلام عملته على ا، ملف قنوات ستار نت كومبو 10000 ،لجزء جميل فانا هنظبط كل العناصر دي بالتفصيل لكن هنا مثلا خليني برده اقول لكم انا حطيت الجزئيه بتاعه الحجاره دي من هنا وكل اللي هي انا بحطها بظبط فيها كل العناصر الاضاءه واللون ، ملف قنوات ستار نت كلاسيكو x5 ،وكل حاجه عشان تندمج مع الباقي طيب انا بعد ما حطيت الليرز بتاعتي بالشكل ده كان ناقصني بقى ان انا او لو هنا الجزء بتاع البحيره هيكون فيه شويه تفاصيل في توزيع الاضاءه بتاعتي سطح الميه عاكس قوي فانا هظبطها ازاي خلينا ناخدها مع بعض.

ضع تعليق يكتمل التحميل

يتيح لك الموقع روابط مباشرة و بسرعه عالية بدون انتظار يكون للمشاركة فقط

إذا حاولت تنزيل ملف ولم يعمل، جرّب أولاً إصلاح الخطأ باتباع الخطوات التالية



 
موقع روسي يقدم سيرفر g-share 3 اشتراك مجاني لمدة سنة
New TURKSAT 42E FOX Group Tandberg keys
سوفت تجديد سيرفر iptv رسيفر tiger i400 pro للاجهزة المتوقفة
newmax nm-774 mini hd software update
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

التنقل السريع