Hacker włamał mi się na konto i shackował je :/ ?! Straciłam je :( ?! | Tori MSP

Hacker włamał mi się na konto i shackował je :/ ?! Straciłam je :( ?! | Tori MSP


Hej :/ Dziś przychodzę do was z takim trochę smutniejszym odcinkiem, przynajmniej dla mnie. Na konto włamał mi się hacker :'( Napisał mi hackerski status, przebrał mnie i okradł :((((

Nick tej osoby - Już go nie ma, ponieważ chwilę bo nagraniu przeze mnie odcinka Iwona napisała do niego i chyba dlatego się usunął xD

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Hej 😄 Witam Cię bardzo serdecznie na moim kanale 😄
Więc :
mam na imię Wiktoria, mam 13 lat i chodzę do klasy 1 gimnazjum 🏣
Moją pasją jest nagrywanie filmików. Na tym Kanale pojawiają się na razie tylko filmiki z pięknej kolorowej gry zwanej MovieStarPlanet czyli Msp, ale wkrótce planuje też nagrywać inne filmiki :)
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Teraz coś o moim nagrywaniu i o moich portalach społecznościowych :
😺👉 Nagrywam QuickTime Player (program na MacBooka)
😺👉 Montuje Final Cut Pro
😺👉 Miniaturki robię w PicMonkey's
😺👉 YT - https://www.youtube.com/channel/UCu0D...
😺👉 Grupa na fb - https://www.facebook.com/groups/21255...
😺👉 Strona na fb - https://www.facebook.com/Tori-2071962...
😺👉 Snapchat - WiktoriaBe
😺👉 Moviestarplanet - WiktoriaBe, Kawaiskay i JanuszBiznesu (serduszko)

Hacker włamał mi się na konto i shackował je :/ ?! Straciłam je :( ?! | Tori MSP Reviewed by احمد العريس on 5:10 م Rating: 5
التعليقات
0 التعليقات

ليست هناك تعليقات:

All Rights Reserved by EGY SAT © 2014 - 2016
Designed by SoSothemes

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *

يتم التشغيل بواسطة Blogger.